четвъртък, 27 юли 2017 г.

СТЕФАН ЦАНЕВ ЗАЩО НЕ ОТКАЗА НАГРАДАТА ЕЛИН ПЕЛИН

И така... Започвате ли да ми следите мисълта... А тя е обсебена от Стефан Цанев - лауреат на наградата "Елин Пелин"... Браво и ашколсуун, дето се вика. Но да попитам, докато ми следите мисълта, кой му връчи наградата. Тя е от името на кметството на гр. Елин Пелин. Следите ли ми мисълта. Кметството, което изхвърли едно бедстващо сирийско семейство. Следите ли ми мисълта. Кметът оглави акцията срещу беззащитните сирийци, избягали от войната. А, как ви се струва. Следите ли ми мисълта. Следете я, защото той отказа награда, защото я бил получил Димитър Иванов... Но не отказва награда, връчена от откровено фашизоидни елементи... Дали пък самият Елин Пелин не се обръща в гроба си... Не може да не се обръща. Няколко пъти вече...
Защото, когато някой имитира принципи, нека да го прави докрай...

Няма коментари: