сряда, 26 юли 2017 г.

ЗА БИТИТЕ ЖУРНАЛИСТИ

Не искам да съм циничен... Но тези дни биха Иво Никодимов, оператора от БТВ... Гилдията застана зад тях - похвално... Но да попитам само, само да попитам същата тази гилдия къде беше, когато в Смолян ми избиха зъбите. Заради една книга. Всичките. Бях следствен - за същата тази книга... Спираха майка ми по улиците на Смолян и заплашваха и нея, и сина и чрез нея... Мама не е между живите - леко да й е небето.
Та тогава същата тази гилдия реши, че това е реклама. Избиването на зъбите е рекламен бой, следственото дело срещу книга е рекламно следствие, смъртта на мама е рекламен ход... Благодаря за което...
Това, че съдя държавата вече 18 години също е рекламен ход. Още тогава го казах - правя го заради правото да казваме истината, да не се страхуваме...
А сега понатупали някакви си журналистчета - дори не се знае за какво... Просто ги понабили. Дори не е заради журналистическата им работа - поне Иво Никодимов...
Иска ми се да съм циничен, но не мога. Защото някои бият. Независимо за какво... Страшното е, че в България има значение кого бият. Защото, ако бият журналист е едно, ако бият обикновен човек - е друго. А ако умре клошар - съвсем друго. За Иво Никодимов има хайки, има Главен секретар на МВР, зает лично със случая (това е цинизъм, при това Държавен цинизъм)... А за поета Владимир Тереладзе, който умря от студ като клошар преди години - ни вопъл, ни стон. А бе великолепен поет... 
Толкоз.
Благодаря...

Няма коментари: