понеделник, 27 ноември 2017 г.

БЕЗСМИСЛЕНО ПИСМО ДО СБП (СЪЮЗ НА БЪЛГАРСКИТЕ ПИСАТЕЛИ)

КОКАЛЧЕ ОТ СРЕДЕН ПРЪСТ

(безсмислено писмо до СБП)

А, Боянчо,(Боян Ангелов, председател на СБП, твърди се, че пишел стихове) защо не подкрепихте предложението ми в Парламента за промяна на Наказателния кодекс в частта му за интелектуалната собственост и Закона за авторското право и сходните му права. Защото аз внесох предложението, нали... Какво правите с вашата "висока" литература, освен да се правите на писатели. Ох, гнус ме е от вас... Защото съм го внесъл аз в НС, нали. Както ми и отговорихте. По процедура първо трябвало да дам предложението до СБП и то ДА БЪДЕ ВНЕСЕНО В НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ ОТ ВАШЕ ИМЕ. Че вие утре ще искате "Под игото" да се изучава, като се цитира за автор СБП - такава ви е процедурата. И, аланкоолу, защо се активира сега да говориш за това авторско право, след като получихте моето предложение. Защо не се сещахте досега? Карате ме да се чувствам институция... Дано поне СБП да ползва по предназначение ибрика, който ви връчих преди двадесет години, напускайки тази обезсмислена от такива като теб организация... Защото какво дадохте вие на тази държава - котерийните си борби, мръсни вицове, зацапан език, подмазвачество, кариеризъм, поведението на просяци, алкохолизъм, проституция - мъжка и женска, графомански напъни... Какво дадохте - хленча си ли, опит да промените нещо... Какво дадохте, че сте клекнали с паничка пред бюджетното министерство (условно го наричам така), та белким заделят малко и за вас - ох, и дано да има и кокалче. Вие сте готови кокалче от среден пръст да получите, но да го залапате...

И, апропо, високата ви литература не се измерва – и не се е измервала никога - по скалата на нечетаемост. Щом никой не ви чете, значи пишете висока литература... "Бездарникът" (по вашия критерий за висока литература) Достоевски го преследват за авторските права. Да давам ли още примери? Библията, по вашия критерий, също е "ниско" произведение. "Под игото", "Тютюн", "Преспанските камбани"... А най-бездарен - по вашия критерий - е любимият ви Антон Дончев... Хайтов – също… Момче, чуваш ли се какво говориш? И ти си председател на СБП...

Няма коментари: