сряда, 6 март 2019 г.

40 КАЛОРИИ ДО ГЕНИАЛНОСТТА

Дама се оплаква на доктора, че диетата й била много тежка. - Представете си - рекла - толкова съм гладна, че докато правех секс с мъжа си му отхапах ухото... - Не е толкова страшно - успокоил я докторът - само 40 калории... В този смисъл се сетих за прословутата бедност на Ван Гог. Как ли е изнемогвала неговата наложница, щом той се  е принудил да си отреже ухото и да й го поднесе, увито във вестник на рождения й ден... Какво ли не правят 40 калории само. Ако ги поемеш никой няма да забележи. Но ако ги махнеш от себе си те обявяват за гений... И, все пак, не пробвайте това вкъщи. За известно време аз свалих 15 килограма от себе си. Не съм ги изчислявал в калории тези 15 килограма, но и никой не ме е обявил за гений, въпреки видимата разлика в теглото ми...

Няма коментари: