неделя, 29 декември 2019 г.

ЗАЩО "СТО КИЛОГРАМА ПО-КЪСНО"

Ами защото съм се родил в тази стая преди сто килограма. Тогава, когато съм се родил пет килограма и двеста грама, стаята е била родилна зала на родилен дом "Тота Венкова" в Габрово. Сега съм сто и пет килограма и съм настанен в хотелската стая, която тогава е била родилна зала. Та, заради това СТО КИЛОГРАМА ПО-КЪСНО... А иначе книгата съдържа избрани 88 разказа, писани в различно време. "8"-мицата е и символ на безкрайността... Сто килограма по-късно в този смисъл означава и две безкрайности по-късно... Ама, много съм ненаситен - не ми стига една безкрайност, че и втора отгоре... По това само може да се съди, че съм от Габрово... В разказите това лъсва отвсякъде - от пестеливия език и краткостта на разказите, до дебелината на книгата... Само четиристотин страници... Без една безкрайност... Което на математичен габровски език значи 392 страници...
Ами, това е...

(ПРЕДСТОЯЩО ЗАГЛАВИЕ - ИЗЛИЗА МАРТ 2020 г.)


Няма коментари: