петък, 22 септември 2017 г.

И АЗ ДА КАЖА...

И аз да кажа... На 2 април 2016 година пътувам за Габрово. Преди Омуртаг ме спират и ми правят фиш за незапалени фарове. Десет лева. Денят е събота, фишът е съставен в девет часа и тридесет и седем минути. В единадесет часа, единадесет минути и тридесет и осем секунди аз заплащам фиша на каса на Изипей в МОЛ - В. Търново. И съм спокоен. След половин година се оказва, че НАП ми е образувал изпълнително дело за този фиш и аз пак го плащам. Поскарах се на КАТ - Търговище, и обещаха да свалят глобата от задълженията ми. Но година и няколко месеца след това - в началото на септември установявам, че дължа на КАТ - Търговище въпросните десет лева. Проверих в новата услуга. Запалих колата и отидох до Търговище. Само че софтуерът им не отговаряше и загубих един ден. Обещаха да го оправят. След четири дена виждам, че моите, плащани вече три пъти десет лева си стоят необизпокоявани от нито едно лице от КАТ. Тъй като дадох тогава и интервю за "България днес" споменах случая. Звъннах им и те ми се скараха, че не е било необходимо да пиша в медиите и не било "Морално". Значи е морално да ти вземат няколко пъти парите за един фиш, но не е морално да се оплачеш. Също така щеше да е морално, ако ме бяха спрели и ми бяха откачили номерата на колата заради неплатен фиш. Имат право... И никой също така не прояви АНТИморално желание да ми върне поне една от надвнесените суми. Дори не си и направиха устата... Ами, толкова...

Няма коментари: