понеделник, 18 май 2020 г.

АМИ АКО НА БЕНАТОВА Й СЕ ПРИИСКА ДА ПОДКАРА И ЛИНЕЙКА

Много ми е интересно - защо таксиметрови шофьори взимат интервюта? Или това е някакъв вид бакшиш? Без да обиждам гилдията на шофьорите, но обемът на знания, благодарение на професионалните му контакти са от: кошницата на балдъзата до извънземните, посетили съседката, които той любезно после закарал до летящата им чиния, от която седем джуджета изяждали последната Снежанка на дядо Коледа (дядо Коледа има елен Рудолф, Снежанка има дядо Мраз, но таксиметровият шофьор улица бърка, помпичка - не...) Винаги съм мислил, че не трябва да се бъркат професиите. Имах едно есе навремето по този повод (за объркване на професиите, не за интервюто на таксиметров шофьор с ген. Мутафчийски)... Винаги съм общувал великолепно с дърводелци, които не ме учат как да пиша, както и аз не ги уча как да направят маса за писане. Но, много често в България се случва това, когато някой дърводелец направи маса обикновено се опитва и да напише нещо на нея. Но така нито неговото писане ще е писане, нито маса, направена от писател ще е нормална маса за писане. Всеки има своя професионална култура. Как да обясним, че червения кръст на пътния знак не е повод да се влезе с таксито в болницата. Ами сега, след като е взела интервю от ген. Мутафчийски на Бенатова й се прииска да подкара и линейка?!... Моля ви спрете това момиче. Или го откарайте до четвърти километър - аз ще платя разноските до там...

Няма коментари: