понеделник, 5 август 2024 г.

А МОЖЕХМЕ ДА ИМАМЕ ОЛИМПИЙСКА ШАМПИОНКА

ХРИСТО СТОЯНОВ

Защо вместо Светлана Каменова не изпратихме Асен Василев -Кокорчо на Олимпиадата във Франция. Олимпийски медал при жените със сигурност щяхме да спечелим – вярно, в малко по-тежка категория но щяхме да го спечелим.

При това в парламента той отигра няколко удара като в боксов чувал, боксова круша, както се казва, по катедрата на Парламента. Спомнете си, още в прощъпулника му като народен представител той започна да млати катедрата със страстта, с която тайванец удря жена на ринга. Още повече, че в България не можем да разберем колко ляво ориентиран е един десен икономист в политиката. Нека да не забравяме, че самата Корнелия Нинова започна да разбърква тестето с половете, канейки Бойко Борисов като мъж да излязат и да се разправят навън. Явно и Корнелия Нинова е тренирала за Олимпийските игри, но нещо възрастта ли й попречи, килограми ли не свали. Или не успя да смъкне „Х-хромозомите“ си.

Но и в двата случая загубихме олимпийски медали. И при Асен Василев, и при Корнелия Нинова. Ами да се готвим за следващата Олимпиада…

1 коментар:

isabel kedem каза...

Съжалявам, че пуснах това онлайн, но нямам друг избор, освен да изпълня обещанието си към д-р APATA, мощният заклинател, който ми помогна да върна бившия си съпруг, който вече го нямаше две седмици, без да се сбогува с мен. толкова болезнено преживяване за мен, защото той е първата ми любов и животът ми се върти около него, но когато той ме напусна заради друга жена, пролях сълзи и опитах всичко, за да го забравя, но дълбоко в сърцето ми беше толкова невъзможно, защото го обичах толкова много въпреки болката, от която страдах. Една вярна вечер прочетох коментар за д-р APATA, мощен заклинател, който може да помогне да върне бивш любовник или да събере разбит дом и много повече, в началото беше като шега, защото никога не съм вярвал в магия. и д-р АПАТА ми се доказва, като връща съпруга си вкъщи след два дни любовна магия върху съпруга ми. благодаря ви д-р АПАТА, че ме направихте отново пълноценна жена и върнахте изгубения ми любовник, ще продължа да споделям това, за когото може да е важно да оправя всичко в брака, вместо да споделям сълзи или да преживявам инфаркт, просто любезно свържете се с д-р APATA НА неговия електронен адрес за контакт по-долу (drapata4@gmail.com), просто се свържете с него и вижте какво може да направи. Можете също да се обадите на WhatsApp чрез неговия номер +447307347648. Успех на вас, които някога давате този опит. поздрав! Просто се свържете любезно с д-р APATA на неговия имейл адрес за контакт по-долу (drapata4@gmail.com), просто се свържете с него и вижте какво може да направи. Можете също да се обадите на WhatsApp чрез неговия номер +447307347648, успех