четвъртък, 22 август 2024 г.

КАКВО СТАВА С ЕДИН МЕРЦЕДЕС, ПОПАДНАЛ В РЪЦЕ НА БЪЛГАРИН?

Вчера, на нашата улица, която е еднопосочна, влезе в насрещното движение някакъв човек. Аз го попитах не вижда ли знака, знак като слънце и той ми каза, че тя ни е „такава държавата, ти за един знак ли говориш.? Днес на същата улица, в началото, срещу мен се зададе Mercedes 2023 Mercedes-Benz GLE-Class Coupe. Хубав Mercedes, червен огромен джип. И ми направи знак да дам назад. Аз не дадох назад. И, разбира се изчаках да тръгне. Той започна да псува – този път не държавата – по едно време се опита да свие в едни колчета, съсипа си бронята, започна да псува – не държавата, мене започна да псува. Вината не е моя, вината не е и на държавата. Вината е наша, защото ние всички отстъпваме, а не би трябвало да отстъпваме. Държавата е хубава – ама много българи в нея, каза ми веднъж един приятел. Не са хубави някои хора, които живеят в тая държава. И хленчат от държавата, а не хленчат за това какво са направили. А Mercedes-а наистина беше хубав, но беше попаднал в ръце на българин, който веднага го потроши. Немците не ги трошат, немците ги правят. Но немците спазват и Правилата – не само за движение.

Няма коментари: