събота, 5 ноември 2016 г.

ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ



Не искам да гласувам... И няма да го направя. Не, защото не искам. Няма за кого да гласувам. И ще обясня защо.
Защото ми предлагат кого да избирам, а аз искам да избера президента си. Не искам да избирам един от няколко, които ми предлагат да избера. Равнозначно е да ми предложат десет моми за жена, между които не е любимата ми. А аз не искам да изневерявам. Не сте ми любимци, дами и господа. Пък и не искам да си сменяте професията. Защото още не сте се доказали там.

Цецка Цачева като юрист не е създала една практика. Да и дадем възможност да го направи - да и дадем възможност да се реализира.

Румен Радев още не е слязъл от самолета. На земята са други нещата, господин генерал. От небето се вижда едно, но на земята е друго...

Краси Каракачанов още не е разкопал и открил своята Троя, пък вече е готов да влезе в нея като троянски кон.

Жорж Ганчев не е излязъл от роля в холивудска боза - поне да ги бе научил в Холивуд да пият боза, че да има полза за нашата икономика от престоя му там - и вече е шупнал за президент...

Александър Томов не можа да се справи с един футболен отбор от единадесет човека, пък е решил със седем милиона...

Митьо Пищова още не е излязъл от собствените си мисли, пък е решил да влезе в чуждите. Там не се влиза с кебапчета.

Татяна Дончева още не е свирила първа цигулка в собствено семейство, а е решила да бъде такава в седеммилионния оркестър на Републиката...

Трайчо Трайков още не е сменил памперсите да детето си, а ще сменя памперсите на целокупния български народ...

Някаква гадателка, която още не е отгатнала кой чука на пътната й врата, а вече иска да отгатне какво ни мислят великите сили...

Веселин Марешки, ако не бе работодател, никой от персонала му нямаше да работи с него...

Ивайло Калфин дори във фамилията си не е станал майстор, а в политиката все още чиракува на Георги Първанов...

Някакъв, който дори не можа да нокаутира Волен, пък е решил да става Сидер (войвода) на държавата...

Нека да се реализират... Аз лично ги оставям да се реализират професионално, пък тогава да почукат на моята... урна...

А дали, след като не гласувам имам право да съдя. Имам - аз съм данъкоплатец. И съм част от тази държава. А да гласува някой за нещо, което му се самопредлага чрез финансови механизми, се нарича ПРОСТИТУЦИЯ...

ПОЖЕЛАВАМ ИМ НЕУСПЕХ НА ВСИЧКИ, КОЕТО ЗНАЧИ, ЧЕ НАРОДЪТ НИ НАЙ-ПОСЛЕ Е УСПЯЛ...

Няма коментари: