вторник, 5 септември 2017 г.

ГРАФОМАНИ, БЕГОМ МАРШ ОТ МЕН ДО ХОРИЗОНТА



Днес получих покана за участие в някакъв алманах "Думите" от някой си Станислав Марашки. Пращам му текстове, а той ми праща e-mail, тъй като нямал право да посредничи. Добре, изпратих два разказа, след което получих следното писмо:

"Здравейте, т-н Стоянов! 
Благодарим ви за участието в "Думите". Изпращаме ви информация за условията за участие на нечленове на КБП. 
С уважение: 
Екипът на "Думите" "...


Не бях обиждан по този начин. Аз съм професионален писател и бих посъветвал всички пишещи да се държат с достойнство и да не се поддават на подобни идиоти. Една професия трябва да бъде уважавана, както и упражняващите я. Защото, драги пишещи, ако не се самоуважавате, ще ви тъпчат и прекарват както си искат...
Ето отговора ми към тези графомани:

"Вижте какво,
Някой ме кани, а после иска да си плащам. Аз съм професионален писател и това е, меко казано, гавра с професията ми. 
Ето моята тарифа:
За да публикувате мой разказ преведете 5 000 лв. (пет хиляди лв.) на банковата ми сметка. Ако искате да си общувате с мен, цената е далеч по-висока. За епистоларна връзка преведете авансово 1 000 лв. на страница. За среща с мен - 3 000 (три хиляди лв.) за тридесет минутен разговор. При положение, че до този момент не сте обиждали професията "писател" с подобни драсканици, каквато ми изпратихте. И доказателствен материал, че не сте тъпи графомани и келепирджии, каквито се оказвате...
Желая приятно прекарване на майната ви... "

Няма коментари: