понеделник, 30 април 2018 г.

ДАНЪК КОЧИНА

Наредил съм се на опашка. Пред банков клон във Варна. Днес е 30 април и е последен ден за плащане на данъците. За ток, вода, храна ще се мисли утре. Сега да дадем своя дан на държавата. Опашката не е мълчалива. На опашка идва човек и да завърже познанства, да си изплаче болката, да попсува на воля. Българинът обича да псува - ако не на глас, на ум го прави. На който му е останал ум. Другите да разчитат на акъл. Разликата между опашките преди тридесет години и днешните е, че преди, като напсуваш се оглеждаш да не би да са те чули. Даже и на ум като псуваш се оглеждаш, да не би случайно да са ти влезли в мисленето. Сега пак се оглеждаш, но, някак си с надеждата, че са успели да оценят околните твоята смелост. Най-смел е бодигардът на банката. Чета на бача: Георги Костадинов. Псува Държавата. Нищо не й било наред. Не било Държава това. Не смееш дори да кажеш нещо против - затъкнал е пищов на кръста. Може да не ти даде даже да влезеш в банката. Стои от вътрешната страна, псува и пуши, пуши и пепелира. Долу. На земята. До колене ако не, поне до глезен е в цигарена пепел. Фасовете са пред вратата. Неговите фасове, на пушещите на опашката. Тъпчат фасовете да не би да се подпали тротоарът. Казвам му, че не е редно точно той да псува Държавата. В учруждения е забранено да се пуши, а той го прави от вътрешната страна. Т.е., пуши в банката, пепели в нея и само фасовете изхвърля на входа. За да влезеш в банковия клон трябва да минеш през неговата кочина. Казвам му:
- За да вляза сега да си платя данъците трябва да мина през твоята кочина. Да вкарам с обувките си в банката от тази пепел.
Дочувам мислите му. Свързани са с майка ми. И с мен са свързани. Свикнал съм да чувам такива мисли, свързани със сексуалните отмъщения на българина. Защото дори сексът за българина е отмъщение, не е любов. Сексът е оправяне. Не може да оправи собствената си кочина, а е решил да оправи (сексуално) цялата държава. Че и към покойната ми майка се е запътил. За баща ми се кандидатира. 
Ами защо не вземем ей тия като него да си ги оставим в тяхната си кочина, а ние да си спретнем една друга Държава? 
Ако някой знае свободно местенце на тази планета да си спретнем една държавица там, нека да ми се обади... Вече платих данък-кочина за миналата година...

Няма коментари: