четвъртък, 9 май 2019 г.

"ЗАВЕЩАНИЕТО"

Габрово. Галерия "Христо Цокев"... Има защо да се гордея с родния си град. Има къде да се връщам... Благодаря... И на всички, които дойдоха от София, Бургас, Пловдив, Троян, Ловеч, Варна да ме почетат... Не съм сам. И не съм единствен. Така се създават общности... Така се правят общества.
 Владимир Киров, Светла Кирова и Любомира Кирова - не само художници, а и кумове...

 Малко си изпуснах сълзите...
 Таня Христова - изумителен кмет и художникът Любен Генов... Един от четиримата председатели на СБХ в колекцията ми...
 Ники Янакиев, Димитър Главчев и Таня Христова...
 Моята учителка по литература Недка Пенева и дъщеря й Христина, в която бях влюбен в четвърти клас... Благодаря...
 Никога не се срамувайте от сълзите си... Сълзите са доказателство, че все още сме човеци...
 Иглика Иванова-Събева и Димитър Главчев... Благодаря...
 И Бойко Ламбовски - приятелството съществува...
Ами, това е...

Няма коментари: