петък, 3 април 2020 г.

БЛАГОДАРЯ

Днес получих това, което наистина ме направи щастлив по повод излизането на най-новата ми книга с разкази "СТО КИЛОГРАМА ПО-КЪСНО"... Сборникът с разкази е посветен на двете ми учителки по литература Недка Пенева и Цонка Кацарова. И двете ми се обадиха. И двете са си направили записки. И, знаете ли, и двете говориха за тази книга по начина, по който говореха и преподаваха любимите си автори в часовете по литература. (Убеден съм че така прехвърлиха своята любов към литературата и на мен, което ме направи това, което съм...) Не зная колцина от пишещите изпращат своите книги на учителите си - може и на учителите си по математика да изпратят, на учителите си по физическо да изпратят - но да го направят. Направете го сега. И ще разберете как трудът ви не е хвърлен нахалост. Защото, колкото и странно да е, но понякога една такава книга осмисля живота на учителите Ви... А те заслужават това...

Няма коментари: